Zespół Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II
Sposób przyjomwania i załatwiania spraw
Procedura przyjmowania i załatwiania spraw (skarg i wniosków)
w Zespole Szkół Techniczno-Usługowych
im. Jana Pawła II
- Uczeń, rodzice lub prawni opiekunowie ucznia i pracownicy szkoły mogą składać skargi i wnioski związane z działalnością szkoły.
- Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez organy szkoły lub jej pracowników. Wnioski mogą dotyczyć wszystkich przejawów pracy szkoły.
- Wnioski i skargi są składane do dyrektora szkoły w formie pisemnej.
- Na złożoną skargę lub wniosek dyrektor udziela odpowiedzi z wyjaśnieniem w ciągu dwóch tygodni.
- Jeżeli charakter skargi lub wniosku tego wymaga, dyrektor szkoły może prosić inne organy szkoły o sprecyzowanie pełnej odpowiedzi. W takim przypadku termin udzielenia odpowiedzi ulega wydłużeniu, o czym zostaje poinformowany wnioskodawca.
- Skargi lub wnioski anonimowe nie będą rozpatrywane.
- Pozytywne rozpatrzenie skargi lub wniosku niezwłocznie wprowadzone zostanie w życie.
Dokument opracowany przez dyrektora Zespołu Szkół Techniczno – Usługowych w Tarnowskich Górach dnia 09.01.2004r.
Osoba wprowadzająca dokument: Joanna Boguwolska
Data wprowadzenia: 2016-05-21
Wyświetleń: 413
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2006-10-13
Edycja dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2006-10-13
Edycja dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2006-10-23
Edycja dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2007-01-19
Edycja dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2008-01-30
Edycja dokumentu: Joanna Boguwolska, dnia: 2016-05-21
POPRZEDNIE WERSJE »
« POWRÓT
WYDRUK